Про мене


ВІТАЮ ВАС 

НА МОЄМУ БЛОЗІ

                                  МІЙ БЛОГ АДРЕСОВАНИЙ ВСІМ


                                     ПЕДАГОГАМ-ОРГАНІЗАТОРАМ 

                                                  та не лише  ЇМ...




Педагог-організатор 
 Бердянської ЗОШ І-ІІІст. № 9 



КЛИМЕНЧЕНКО ДАР'Я ОЛЕКСАНДРІВНА






Педагогічне кредо:

"Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!"

Освіта:  вища, закінчила БГПУ 2010 р.
Кваліфікація за дипломом: вчитель трудового навчання, основ інформатики, креслення та безпеки життєдіяльності.
Спеціальність: педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання.
Педагогічний стаж: 6 років
Посада: педагог-організатор, вчитель інформатики (2-4кл.)
Тема над якою я працюю: «Виховання в учнів національної свідомості, вивчення та примноження традицій українського народу»
Самоосвіта та підвищення професійного рівня:
-участь в методичній роботі школи,
-вивчення досвіду роботи педагогів-організаторів,
-вивчення нормативно правових документів,
-робота з учнівським самоврядуванням,
-участь в науково-практичних семінарах.
Курси з підвищення кваліфікації: свідоцтво 14 СПК №202472 видано 25.04.2014р.
Виховання – багатогранний і складний процес, значення якого неможливо переоцінити. Він передбачає формування у дитини єдиної системи цінностей і соціальних компетенцій. А це і ставлення до себе і своїх батьків, відношення до природи, суспільства, своєї країни тощо.
Метою виховної роботи в нашій школі є формування громадянина України – носія цінностей та загальнолюдських надбань. Головним завданням є національно-патріотичне виховання молоді на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей.
Пріоритетними напрямками є формування гармонійно розвиненої   і національно свідомої особистості, здатної до саморозвитку, наділеної глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями.
Виховна робота в школі у 2016-2021 н.р. передбачала реалізацію наступних завдань:
-  Формування в учнів правової свідомості, виховання громадської відповідальності, культури поведінки та свідомої дисципліни.
- Виховання відповідального ставлення до навчання та до праці, розширення кругозору й підготовка до свідомого вибору професії.
- Формування в учнів естетичної культури, розвиток умінь створювати прекрасне навколо себе, розвиток художніх здібностей і талантів дітей.
- Виховання в учнів політичної свідомості, розвиток суспільної активності, формування основ громадянського світогляду.
Для реалізації цих завдань у школі був розроблений план виховної роботи, що охопив усі напрямки виховання.
Було систематизовано організацію та участь у календарних, традиційних шкільних святах, заходи, конкурси, заходи щодо зміцнення моральності та утвердження  здорового способу життя та ін.
    Формами організації виховної діяльності за І семестр у школі були:
- Традиційні українські свята: «Свято Миколая»,  «Козацькі розваги».
- Тематична виставка: «Дари осені», «Свято урожаю», малюнки «Бердянськ – моє ріднє місто»
- Урок мужності: «Велич безсмертного подвигу», «Незабутні сторінки народного героїзму».
- Літературна ромашка: "Бринить, співає рідна мова, чарує, тішить і бринить”(до тижня української мови та літератури).
- Вахта пам’яті: День визволення України від німецько-фашистських загарбників: «Шляхами подвигу і слави», «Уклін живим - загиблим слава».
-  Відкриті акції: «День людей похилого віку», благадійні акції «Збор та переробка ВТ – воїнам АТО», «Лист солдату», «Різдвяний подарунок», зустрічі з учасниками бойовий дій на Сході та волонтерами.
Виховні години: "Що ми знаємо про СНІД”, «Ми за здоровий спосіб життя», «День толерантності».
-  Свята: "Свято першого дзвоника”, «Ми – діти твої, Україно», «Новий рік».
-  Урок реквієм: «Згадаймо їх, вони жили в роки голодомору », «Вдячні нащадки пам’ятають».
-  Шкільний конкурс: "Міні Міс Осінь”, «Вибори президента школи»
- Конкурси малюнків: "Права дитини в малюнках”, «Осінь прийшла, щедрі дарунки принесла», «Визволення Бердянська від німецько-фашистських загарбників», «Зима чарівниця».
- Тісна співпраця з працівниками «Червоного хреста», Кримінальної міліції, МЧС...
Елементи дорослого громадянського життя моделюються в нашому навчальному закладі через учнівське самоврядування. Діяльність органів учнівського самоврядування була направлена на розвиток управлінських можливостей школярів, ріст яких яскраво було продемонстровано у Листопад-грудень 2016 року під час демократично проведеної виборчої компанії серед учнів, в результаті якої обрано, за більшістю голосів президента Кіосову Дар’ю, ученицю 10 класу, заступником Цимбалюк Кирило , учня 9  класу.
З метою ефективного функціонування учнівського самоврядування в ЗОШ ст.№ 9  запроваджено двоступеневу структуру – загальношкільну і класну, яка має на меті залучення всіх учнів у процес самоуправління.
У школі співпрацює «трикутник»: діти - батьки - вчителі, який дає можливість більш ефективної дієвої організації школярів та сприяє формуванню демократичних традицій між всіма членами шкільного самоврядування.
Найвищим органом самоврядування є шкільний парламент. До його складу входять учні 5-10 класів. Активізації органів самоврядування в школі сприяє постійна робота, відповідних міністерств, які очолюють лідери-старшокласники.
Учнівське самоврядування сформовано на основах демократичного підходу щодо визначення роботи у шкільному колективі, що сприяє вільному виявленню особистості у шкільному колективі.
Згідно з Статутом учнівського самоврядування, учнівське самоврядування щколи, висловлюючи волю учнів, дбає про забезпечення прав і свобод людини, гідних умов життя, навчання, прагне зміцнення демократії, виховання відповідальності учнів.
У І семестрі  Шкільний парламент працює згідно з річним планом роботи та загальношкільним планом виховної роботи. 
     Було проведено перше засідання учнівської ради, на якому, затверджено план роботи та Статут учнівського самоврядування.
Лідери учнівського самоврядування активно підготувалися до Дня української писемності та мови. Проведені презентації пам’яток письма, конкурс поезії, літературних газет.
Грудень ознаменувався навчальною діяльністю, а саме: проведенням загальношкільних та районних олімпіад, конкурсів з української мови ім.. П.Яцика,
Учнівське самоврядування працює в тісному зв’язку з педагогічним колективом, адміністрацією школи. Проводяться спільні засідання, тренінги, приймаються рішення щодо учнів, які мають порушення дисципліни.
     Учнівське самоврядування робить життя школи змістовним, насиченим, цікавим. Діти вчаться відчувати відповідальність, проявляти ініціативу, допомагати один одному.
А також забезпечує дитині право на свободу вибору ціннісної позиції, формує установку на подолання дисгармонії в досвіді, поведінці, спілкуванні, діяльності; сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку громадської думки, формуванню в учнів організаторських та управлінських умінь, ефективному входженню в доросле життя. Діти стають не пасивними спостерігачами життя, а його учасниками. Шляхом залучення учнів до роботи в органах учнівського самоврядування відбувається підготовка активних громадян держави.

 В школі є така посада – це вигадник і новатор,Невгамовний, весь в роботі педагог – організатор,Скільки справ завжди у неї, скільки творчості й горіння,І вона таки уміє передати дітям вмінням.

Комментариев нет:

Отправить комментарий